loading...
پست های فیسبوکی
admin بازدید : 5 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)
اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد: “چند نشون میدم؟ ”
یعنی الان یه بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری میترکه!


توجه کردین هر وقت همه خوابند

و میخواید کاری رو بی سر و صدا انجام بدهید
حتی ماهی توی آکواریوم هم مثل فیل نعره می کشه؟

امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!!


بچه بودم وقتی اسفناج میخوردم حس میکردم زورم بیشتر شده،میرفتم تو کوچه دعوا
.
.
.
.
مثله خر کتک میخوردم، بر میگشتم

امروز رفتم پیش دکتر متخصص میبینم ویزیتش بیست هزار تومن شده!!!
به دکتر میگم:اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه
وگرنه خودت بگرد پیداش کن!! !!!!!!!!!!!!!! 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به تمامی بازدید کننده های محترم اسم من علیرضا هستش.امید وارم از موضوعاتی که واستون میزارم و هر روز به روز رسانی میکنم لذت ببرید.لطفا اگه از مطلبی خوشتون اومد یا انتقادی داشتید تو بخش نظرات بهم بگید.و به دلیل حجم بالای آپدیت های روزانه از صفحات دیگر وبلاگ نیز دیدن کنید.با تشکر فراوان از شما دوستای گل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 2,336